19. august 2006

Sommerferie

Etter ein lang sommarferie frå bloggen på om lag 4 månader, tenkte eg det var på tide å oppdatere litt igjen. Hoppar over hendingar som 17. mai og ymse grill-aktivitetar frå vårparten, og går rett på sommarferien.

Jobbing
Denne sommaren har eg i ni av ti moglege ferie-veke, arbeidd på TINE Meierier Vest si avdeling i Ålesund som UHT-operatør. For spesielt interesserte (ikkje så interesserte lesarar kan bla forbi det neste avsnittet), kan eg fortelje at UHT står for Ultra High Temperature, og er eit begrep som her blir brukt i forbindelse med pasteurisering. Det som er så flott med denne høge temperaturen, som for øvrig er 143 grader, er at bakteriar som er i produkta dør, og dermed får ein eit sterilt produkt som har lang holdbarhet og kan oppbevarast i romtemperatur. Dette gjeld til dømes vaniljesaus, sjokomelk, sjokoladepudding osb. Mi oppgåve var å halde styr på UHT-anlegga, og passe på at dei gjekk slik dei skulle. I starten syntes eg alt var veldig stressande og uoversiktlig , men etter nokre veker i opplæring gjekk det seg heldigvis til.

Besøk
Mellom all jobbinga har eg også hatt tid til ein del andre aktivitetar, men eg har diverre lite dokumentasjon å vise til. Her følgjer hendingar frå sommaren der det har blitt teke litt bilete, i meir eller mindre tilfeldig rekkefølge.

I sommar har eg mellom anna fått besøk av Marie ved eit par høve. Første gongen ho var på besøk, låg tåka ganske tett, men vi hadde det fint likevel. Blant anna så var Marie så heldig at ho fekk klappe nokre sauar som beita på Alnes, då vi var der på sight-seeing, og då kan det vel ikkje bli stort betre.


Nokre veker seinare var det min tur til å reise på besøk til sørlandet. Her var heller ikkje veret på topp heile helga, noko som vart betegna som sørgeleg av enkelte. K-36 - avdeling rogaland kom også til arendal denne helga, og saman med dei vart det grilling på fredagen. På laurdag reiste vi på skjærgårds. Dette var som det brukar å vere. Du treff folk som du ikkje har sett på veldig lenge, rekk å slå av ein liten prat, går litt vidare, og treff nye folk som du ikkje har sett på ei stund. Elles var det litt konsert-aktivitetar på kvelden, som til dømes Carola for å nevne ein.


Då Marie kom oppover ein gong til i slutten av juli, viste Sunnmøre seg frå si beste side, med strålande sol. Bileta under er rett nok tekne i Molde, der det også var sol denne helga. Vi var nemleg innom Molde-Jazz. Der sprada vi rundt heile dagen, før vi var på konsert med Elvira Nikolaisen og Kings of Convenience på romsdalsmuseet på kvelden. Der var det akkurat passe med folk, rimeleg avslappa stemning og bra musikk, så dette vart ei veldig bra konsertoppleving. Biletet til høgre er forresten teke med eit kamera som vart smugla gjennom den knallharde kamera- og flaskekontrollen på romsdalsmuseet. Denne fungerte slik at du vart spurt om du hadde kamera i veska di. Svarte du ja på dette, fekk du beskjed om å gå inn i teltet lenger inne på området og levere det frå deg der. Ein god ide å innføre dette systemet i sikkerhetskontrollen på flyplassane rundt om i landet. "jaså, du har med deg kniv? Berre lever den frå deg før du går om bord i flyet du, er du grei."


Første helga i august reiste eg ein tur til sørlandet igjen. Denne gongen var veret slik det skal vere der, med strålande sol . Stikkord for helga var sol, sjø og grilling. Mellom anna var eg på båttur med Marie og resten av familien Fiane.



Utflukter
Av andre dokumenterte hendingar i sommar, kan eg nemne fisketur i Stordalen med mamma og pappa. Her er det mamma som poserar med fiskestanga, men som elles er meir glad i å ete fisk enn å fiske den, i motsetnad til visse andre. Det vart ikkje fisk denne gongen, men veret var bra, og vi hadde mykje kjøt på grillen, så stemninga var likevel meget god.


Fekk også til ein båttur eller to heime i sommar. Den gildaste var nok turen med snekka "Waltraud", som er familien Nordstrands nye stolthet. Turen gjekk til Kalvøya, der vi grilla og koste oss utover kvelden og natta.













Skal sjå om eg ikkje får oppdatert bildegalleriet mitt også etter kvart. Kjem nok ei aldri så lita pressemelding når dette er gjort.


Ingen kommentarer: